Att beställa mat från Boden Pizzer webbplats är överens om våra allmänna villkor (”Villkor”). Läs dessa villkor noga innan du börjar med oss. Din beställning gör att du accepterar våra policyer.

Bindande kontrakt

Genom att acceptera villkoren godkänner du att skapa ett bindande avtal med oss. Detta dokument har all nödvändig information som krävs för att du ska börja med oss. Bindande avtal är mellan dig och oss som visar att du är skyldig att följa våra allmänna villkor för användning av denna plattform. Du kan också ha en utskrift av detta dokument.

Om du har frågor och funderingar angående dessa villkor är du välkommen att kontakta oss.

Integritetspolicy

Vi är dina databehandlare. Så från början av anmälan till beställning av mat sedan tills maten levererar vi dina personuppgifter. Att acceptera dessa villkor innebär att du tillåter oss att samla in och använda dina uppgifter. Dessutom, hur vi samlar in och behandlar data och vilken typ av data som samlas in av oss, allt detta kan du veta i vår integritetspolicy.

Flödesschema för system

Vi rekommenderar att du alltid beställer noggrant och kontrollerar informationen igen, så snart din beställningsprocess är klar börjar restaurangen i andra änden att laga din mat. Så om du vill ändra order kontakta oss inom tio (10) minuter efter beställning.

Om du vill avbryta beställningen, kontakta vår kundtjänst som efter att ha kommit i kontakt med restaurangen kommer att uppdatera dig.

Tillgänglighet och leverans av din beställning

• När du har gjort din beställning väljer du vilken typ av leverans du vill ha. Du vill till exempel antingen välja maten själv (”Pick Up”) eller att vi ska leverera din beställning till din angivna adress. När beställningen är klar från dig accepterar restaurangerna beställningen och börjar laga mat. Så snart maten är klar att skickas. Detta meddelande kommer att levereras till dig på e-post. Ryttaren kommer äntligen att leverera mat till dig och kommer också att ge dig orderkvitto.

• I händelse av upphämtning ska restaurangen meddela dig om att du är redo att hämta så snart maten är klar. Om du inte hämtar din måltid under ganska lång tid, vilket leder till att färska livsmedel förstörs, är varken vi ansvariga för det.

• Men om din beställda artikel inte är tillgänglig i restaurangen eller om den är för upptagen med att hantera beställningar under ogynnsamma omständigheter kommer restaurangen att avvisa din beställning och markera artikeln som otillgänglig. Återbetalningarna för avvisning av denna order på grund av restaurang kommer att göras i enlighet med detta.

Betalningar och priser

• Beställningar kommer att behandlas ytterligare efter att betalningen har gjorts.

• Vi har rätt att ändra prislistan som nämns på plattformen. Priserna är synliga för dig vid beställningstillfället.

• Alla betalningar sker antingen via Debet- eller kreditkort. Det finns inga kontanter vid leverans.

• Leveranskostnader ingår i fakturan vid tidpunkten för betalningen. Du behöver inte betala några leveransavgifter till ryttare.

Återbetalningspolicy

Om du vill avbryta beställningen kontakta oss via vår hjälplinje inom fem (5) minuter efter beställning. Eftersom vi kommer att annullera och återbetala ENDAST när din beställning inte har behandlats av Partner. Boden Pizzeria har rätt att dra av eventuella skatter från det belopp som ska återbetalas.

Leveransvillkor

• Det är ditt ansvar att förse oss med korrekt information och leveransadress. Vår ryttare når exakt till angiven adress och kommer att leverera ordern. I händelse av någon hjälp kommer ryttaren att kontakta via det angivna kontaktnumret som du har gett. Så det är ditt ansvar att vara tillgänglig på det nummer du har gett oss på plattformen.

• Om ryttaren är på din adress och du inte tar emot samtalet kommer ryttaren att ringa dig tre gånger (3) och sedan lämna ordern på den angivna adressen.

• Efter säker leverans ansvarar vi inte för någon skada på den levererade beställningen.

Rabattkuponger:

Ibland erbjuder vi rabattkuponger för marknadsföring och kampanjer. Dessa är giltiga inom föreskrivet datum och kan inte användas när de har gått ut.

Diverse:

• Vid hälsoproblem som allergier rekommenderas att du kontaktar restaurangen specifikt och tar bort dina tvivel. Eftersom vi inte kan garantera att informationen från partnern om beståndsdelarna i livsmedel på plattformen är korrekt.

• Boden Pizzeria är inte ansvariga för matkvaliteten när den färska maten har levererats till dig av oss. Till exempel om du inte har ätit omedelbart eller har placerat det i kylskåp etc.

• Det är uttryckligen ditt ansvar att beställa mat med hänsyn till din hälsa. Och medicinsk historia.

Vi har den grundläggande rätten att göra ändringar i dessa Allmänna villkor och ska uppdatera dem efter regelbundna inte